Шлаух за гориво ,силиконова обвивка

Ремонтен маркуч, NBR/CR
Със средна пропускливост, за приложения, които не включват пренасяне на горива

Възможни 3 разновидности
Покажи всички

Материал: NBR/CR
Средна пропускливост на горивни пари
Външен еластомерен слой, устойчив на масло и киселини, за защита от абразия, озон и атмосферни влияния
Средна топлинна устойчивост
Отговаря на Директивата на ЕС за излезли от употреба превозни средства
Гъвкав

Забележка:
Поради добавянето на възобновяеми суровини в търговски наличните бензини и дизелови горива и все по-високите температурни диапазони на работа, маркучите тип 2A не се препоръчват за употреба в горивопреносни приложения в моторни превозни средства. Спазвайте спецификациите на производителя.

Моля, обърнете внимание, че трябва да се спазват спецификациите на производителя относно работната температура за двигатели с висока производителност, подложени на високи температури.

Маркучите може да не се доставят винаги в едно парче поради производствени причини. За 15 м макс. 3 части, за 10 м макс. 2 части.

Не е подходящо за:

  • Употреба в горивопреносни приложения
  • Употреба в горивни резервоари
  • За предавателни и двигателни масла
Бърза доставка от 1-3 работни дни.
Безплатна доставка
при поръчка над 168 лв. с ДДС
product.details.associated.products.loading.text

Материал: NBR/CR
Средна пропускливост на горивни пари
Външен еластомерен слой, устойчив на масло и киселини, за защита от абразия, озон и атмосферни влияния
Средна топлинна устойчивост
Отговаря на Директивата на ЕС за излезли от употреба превозни средства
Гъвкав

Забележка:
Поради добавянето на възобновяеми суровини в търговски наличните бензини и дизелови горива и все по-високите температурни диапазони на работа, маркучите тип 2A не се препоръчват за употреба в горивопреносни приложения в моторни превозни средства. Спазвайте спецификациите на производителя.

Моля, обърнете внимание, че трябва да се спазват спецификациите на производителя относно работната температура за двигатели с висока производителност, подложени на високи температури.

Маркучите може да не се доставят винаги в едно парче поради производствени причини. За 15 м макс. 3 части, за 10 м макс. 2 части.

Не е подходящо за:

  • Употреба в горивопреносни приложения
  • Употреба в горивни резервоари
  • За предавателни и двигателни масла